Autodesk New Buying Experience
Autodesk lanserer en ny kjøpsprosess for kunder i Europa mandag 16. september 2024.
-
Hva betyr dette egentlig?
-
Hvilke konsekvenser har det for deg og din bedrift?
På denne siden forklarer vi for deg. Du kan selvfølgelig også kontakte oss hvis du vil ha en gjennomgang fra oss.
Autodesks nye kjøpsprosess. - Hva vil endre seg for deg?
Med denne endringen vil transaksjonen nå bli håndtert direkte mellom deg som kunde og Autodesk. Du vil fortsatt forespørre Autodesk-programvaren din fra Cadnor og Cadac, deretter vil du få tilbudet fra Autodesk, og som vil ordne med betaling av abonnementet ved aksept av tilbudet. Bortsett fra dette forblir alt som før.
Hos Cadnor og Cadac Group er vi godt kjent med den nye kjøpsprosessen da det er samme modell som tidligere ble introdusert for Autodesk Flex. Vi er derfor i stand til å gi utmerket støtte til våre kunder for å sikre en sømløs overgang til den nye kjøpsprosessen. Dette krever imidlertid at du tar noen viktige første skritt. For å hjelpe deg med dette har vi listet opp det du må gjøre nedenfor.
Viktig informasjon om den kommende Autodesk-fornyelsen:
Cadnor kan behandle Autodesk-abonnementsfornyelser frem til fredag 6. september 2024. Det vil være en blackout-periode fra 9. til 15. september der Autodesk-bestillinger ikke vil bli behandlet. Ta kontakt med oss i god tid for å sikre riktig håndtering.
Komplett veiledning: 6 enkle trinn for å navigere i den nye Autodesk-kjøpsopplevelsen
1. Be om et Autodesk-tilbud fra Cadnor
Be om et tilbud på Autodesk-programvare fra Cadnor, så hjelper vi deg med den beste miksen av type lisenser, antall lisenser og varighet på abonnementet.
2. Cadnor vil be om et Autodesk-tilbud for deg
Cadnor ber om et Autodesk-tilbud fra Autodesk på dine vegne.
3. Motta og se gjennom ditt Autodesk-tilbud
Autodesk vil kontakte deg direkte for å gå gjennom tilbudet. Er det noe du vil endre? Ta gjerne kontakt med oss.
4. Bekreft og betal for bestillingen din via din Autodesk-konto
Når du har godtatt det endelige tilbudet, kan du enkelt bekrefte og betale for bestillingen din på din Autodesk-konto.
5. Begynn å bruke programvaren
Programvaren din er umiddelbart tilgjengelig.
6. Automatisk fornyelse hos Autodesk for kontinuitet
Fra den første bestillingen med den nye kjøpsprosessen, er automatisk fornyelse aktivert som standard. På denne måten vil du alltid kunne jobbe uten avbrudd. Foretrekker du å fornye selv? Du kan gjøre det inntil 90 dager før utløpsdatoen på abonnementet. Vi vil informere deg i god tid!
Du bekrefter og betaler via din Autodesk-konto
Etter at vi har bedt om tilbudet til deg fra Autodesk, vil Autodesk kontakte deg direkte for å bekrefte detaljene i tilbudet. Hos Autodesk kan du bruke en rekke betalingsmåter for å fullføre bestillingen. Velg mellom alternativer som iDeal, Kredittkort, PayPal eller betaling på konto (faktura), avhengig av hva som passer best for deg og din bedrif.
For å sikre en smidig transaksjon eller fornyelse av Autodesk-programvaren din, er det viktig å sette opp Autodesk som leverandør i innkjøpssystemet ditt. Dette sikrer strømlinjeformet administrativ behandling og gjør det enklere å behandle fremtidige transaksjoner.
For mer informasjon om Autodesk som leverandør, sjekk ut svarene i Cadnor og Cadacs vanlige spørsmål (FAQs) eller kontakt oss for hjelp.