Løsningen? - Få mer ut av hver prosess
Nysjerrig på hvordan?
Dette må du ha på plass
Når du skal benytte deg av Autodesk-løsningene, er det viktig å ha en partner som vet hva man gjør i de ulike prosessene og til enhver tid kan følge deg opp og kjenner ditt system.
Med Cadnor får du:
1. Optimalisering av CAD-, PDM- og PLM-miljøet ditt
Vi analyserer og forbedrer arbeidsflyt, datakvalitet og systemintegrasjon – slik at alt fungerer sømløst.
2. Automatisering av tidkrevende prosesser
Reduser manuelt arbeid og fjern flaskehalser som stjeler tid fra produksjonen.
3. Kostnadsreduksjon gjennom smartere lisensforvaltning
Vi avdekker overforbruk, feilbruk og muligheter for besparelser på Autodesk-lisenser.
4. Standardiserte arbeidsflyter
Vi implementerer beste praksis slik at hele teamet jobber likt og riktig – hver gang.
5. Trygg implementering + opplæring
Vi sørger for at systemet fungerer i praksis, og at folkene dine faktisk tar det i bruk.
Hva sier våre kunder om oss?

Cadnors tilgjengelighet og kompetanse skiller seg positivt ut fra de andre CAD-leverandørene i markedet. Cadnor forstår våre behov og tilbyr skreddersydde tjenester til rimelige priser. Vi har svært gode opplevelser med support-apparatet, som effektivt løser utfordringene våre.

APC valgte Cadnor som leverandør av Autodesk lisenser fordi de har en fast kundekontakt som alltid svarer kjapt på våre spørsmål og som gir gode råd mhp valg av lisenser og funksjonalitet. I en hektisk hverdag med en lisensjungel som jo alltid må være korrekt er vi helt avhengig av god leverandørsupport. Det får vi fra Cadnor og til konkurranse dyktige priser.
Hvordan jobber Cadnor?
Vi hjelper deg gjerne
Få bedre oversikt og jobb raskere, smartere og mer effektivt
Våre eksperter står klare til å hjelpe deg med en optimal, skreddersydd løsning for din bedrift.
